• 1. Kennismaking

    We beginnen met een kop koffie om elkaar te leren kennen. Ondertussen analyseren we de wensen en mogelijkheden. Hierbij stellen we vragen, heel veel vragen… Wie is de doelgroep, wat willen we bereiken, welk medium kunnen we nog meer inzetten en wat is een praktische oplossing? Dit leidt tot een doordachte offerte.

  • 2. Concept & Content

    We starten met het omschrijven van een eerste concept. Hoe vertalen we jouw boodschap naar een online platform? Het uitgangspunt is content (inhoud) die we samen met jou gaan bepalen. Tenslotte: Content is King! Vanuit de inhoud vormen we een concept in de vorm van een wireframe (indeling). Dit concept wordt de basis van het ontwerp.

  • 3. Ontwerp

    Onze vormgever gaat aan de slag met het unieke uiterlijk van de website of webshop. Deze zal naadloos aansluiten op uw huisstijl zodat deze elkaar versterken. Vaak wordt deze fase opgesplitst in een schematisch ontwerp (wireframe) welke de basis vormt van het uiteindelijke grafisch ontwerp.

  • 4. Realisatie

    Het moment is gekomen om de website te gaan bouwen! De technische vertaling van het ontwerp gaan wij verzorgen. Sit back and relax! Wanneer wij klaar zijn is het resultaat te bewonderen in een tijdelijke demo-omgeving. Je kunt tekst en beeld gaan vullen in WordPress CMS Content Management Systeem na een korte training.

  • 5. Lancering

    Spannend! De website of webshop gaat live voor jouw bezoekers. Samen kijken we wat er nog geoptimaliseerd kan worden op het gebied van SEO (vindbaarheid in Google), tekst en conversie.

  • 6. Onderhoud

    Deze stap is misschien wel het meest belangrijk en wordt ondanks dat vaak overgeslagen. Wij houden de website technisch up-to-date en jij doet dit inhoudelijk met behulp van het Content Management Systeem (WordPress). Regelmatig wordt gekeken welke verbeteringen en nieuwe technieken mogelijk zijn. Jij blijft je bezoekers verrassen met nieuwe content!